WebGL kocka

Your browser does not support HTML5 canvas.
  • Animaciju možete po želji pauzirati u svakom trenutku i možete mijenjati dimenzije canvasa.
  • Možete birati između ortogonalne i perspektivne projekcije. Uočite kako kocka izgleda u pojedinoj projekciji.
  • Možete uključiti ili isključiti spremnik dubine. Uočite u čemu je razlika ako je odbacivanje poligona isključeno.
  • Možete uključiti ili isključiti odbacivanje poligona i birati koji poligoni budu odbačeni (stražnji, prednji ili svi).
  • Namjerno je omogućeno da se u pojedinim trenucima može zaviriti unutar kocke tako da se uvjerite da se stražnji poligoni ne crtaju ako je uključeno odbacivanje stražnjih poligona. Isto tako, ako je isključeno odbacivanje poligona, tada se crtaju i prednji i stražnji poligoni.
  • Možete birati između pet načina bojanja kocke. Prva tri su klasična tako da se boje pikselima pridružuju interpolacijom boja pridruženih vrhovima. Zadnja dva bojanja su postignuta preko određenih matematičkih formula u vertex i fragment shaderu (pogledajte kodove).