WebGL front i back materijal
- Animaciju možete po želji pauzirati u svakom trenutku.
- U sceni se nalazi jedno glavno svjetlo i jedan reflektor.
- Glavno svjetlo se može upaliti ili ugasiti, može se kretati oko kugle ili biti statično.
Svaki puta kada se svjetlo počne kretati, kreće od pozicije na kojoj je bilo zaustavljeno njegovo kretanje. Prilikom svakog
zaustavljanja kretanja svjetla, svjetlo ostaje na poziciji na kojoj je zaustavljeno njegovo kretanje.
- Reflektor se nalazi na fiksnoj poziciji. Može se mijenjati njegov kut i smjer preko sfernih koordinata.
- Možete birati između dvije vrste kugle. Glatka kugla je napravljena preko svojstva materijala, a obojana
je napravljena kombinacijom bojanja i svojstva materijala.
- Kod obojane kugle nakon gašenja glavnog svjetla nije potpuni mrak, već je stavljen efekt zamračenosti.
- U mraku se jasnije vidi utjecaj eksponenta reflektora na samo osvjetljenje reflektora, pogotovo ako stavite
veći kut reflektora.
- Dio kugle je odrezan tako da se vidi i njezina unutrašnjost. Definirana su
svojstva materijala za vanjsku stranu kugle i svojstva materijala za unutarnju stranu kugle.
- Front shininess komponenta utječe na zrcalno svojstvo vanjske strane kugle, a
back shininess komponenta utječe na zrcalno svojstvo unutarnje strane kugle.