Ostvareni bodovi Ocjena
0 - 14 1
15 - 18 2
19 - 22 3
23 - 26 4
27 - 30 5

3D scena

  • Svjetiljka se sastoji od 6 valjaka koji čine stalak, polukugle koja služi kao zaslon i elipsoida (skalirane kugle) koji predstavlja žarulju.
  • Osnovna boja svjetiljke je varijanta plave boje s komponentama (r,g,b) = (0.6,0.8,1).
  • Unutarnja strana polukugle ima osnovnu boju s komponentama (r,g,b) = (1,0.2,1).
  • U 3D sceni se nalaze dva izvora svjetlosti. Glavni izvor svjetlosti je bijele boje, a svjetlo od žarulje je tamnije žute boje s komponentama (r,g,b) = (0.4,0.4,0).
  • Širina canvas elementa jednaka je 800 piksela, a visina 600 piksela. Koristite perspektivnu projekciju.

Bodovanje

  • Za prikazivanje ili skrivanje tablice raspona bodova i ocjena kliknite na tipku u gornjem desnom kutu. Ovo je samo informacija koju biste ocjenu dobili iz ovog kolokvija da se on zasebno ocjenjuje.
  • Za detaljniji opis bodovanja po pojedinim komponentama otvorite donje kartice. Svaku od kartica možete po želji otvoriti ili zatvoriti.
  • Napomena. Implemetaciju treba napraviti s webgl2 tehnologijom. Nije dozvoljeno korištenje nikakvih dodatnih javascript biblioteka osim onih vlastitih koje ste napravili na laboratorijskim vježbama ili prilikom rješavanja zadaća (MT3D, RG-WebGL).

  • Svaki ispravno postavljeni valjak s odgovarajućim dimenzijama kako je prikazano u animaciji nosi 2 boda.
  • Pritom za svaki od tih valjaka koristite osnovnu boju s komponentama (r,g,b) = (0.6,0.8,1).

  • Polukugla (zaslon) je spojena sa stalkom kako je prikazano u animaciji. 3 boda
  • Vanjska strana polukugle obojana je bojom (r,g,b) = (0.6,0.8,1), a unutarnja strana je obojana bojom (r,g,b) = (1,0.2,1). 2 boda
  • Elipsoid (žarulja) je spojena sa stalkom kako je prikazano u animaciji. Za ugašenu žarulju također koristite boju (r,g,b) = (0.6,0.8,1). 3 boda

  • U 3D sceni je postavljen glavni izvor svjetlosti bijele boje. 1 bod
  • Na svjetiljci se vidi zrcalna refleksija kako je prikazano u animaciji. 1 bod
  • Ispravno osvjetljena vanjska i unutarnja strana polukugle. 1 bod
  • U 3D sceni je postavljeni žuti izvor svjetlosti za žarulju kako je prikazano u animaciji. 1 bod

  • Postavite kameru tako da svjetiljka zauzima čitavi canvas element kako je prikazano u animaciji. 1 bod
  • Svjetiljka rotira oko vertiklane osi kako je prikazno u animaciji. 1 bod
  • Žarulja se naizmjenično pali i gasi kako je prikazano u animaciji. 2 boda
  • Žuto svjetlo se zajedno giba sa žaruljom kako je prikazano u animaciji. 2 boda