Ostvareni bodovi Ocjena
0 - 9 1
10 - 12 2
13 - 15 3
16 - 18 4
19 - 20 5

3D scena

  • 8 kugli koje predstavljaju vrhove kocke. Boja svake kugle je (r,g,b) = (0.93,0.6,0.29).
  • Svaki od 12 bridova kocke reprezentiran je preko plašta valjka.
  • Jedna od prostornih dijagonali kocke je također reprezentirana preko plašta valjka.
  • Boja svakog brida kocke i prostorne dijagonale je (r,g,b) = (0.4,1,1).
  • Tri susjedne strane kocke koje imaju zajednički vrh na donjoj bazi kocke.
  • Uočite da je svaka strane kocke izvana obojana bojom (r,g,b) = (0.6,0.6,1), a iznutra bojom (r,g,b) = (1,0.3,1).
  • Visina i širana canvas elementa jednake su 600 piksela. Koristite perspektivnu projekciju.

Bodovanje

  • Za prikazivanje ili skrivanje tablice raspona bodova i ocjena kliknite na tipku u gornjem desnom kutu.
  • Za detaljniji opis bodovanja po pojedinim komponentama otvorite donje kartice. Svaku od kartica možete po želji otvoriti ili zatvoriti.

  • Sve kugle su na odgovarajućim pozicijama. 2 boda
  • Svi bridovi kocke su na odgovarajućim pozicijama. 4 boda
  • Prostorna dijagonala kocke je dobro postavljena kako je prikazano u animaciji. 3 boda
  • Tri strane kocke su dobro postavljene kako je prikazano u animaciji. 1 bod

  • Kugle su obojane bojom (r,g,b) = (0.93,0.6,0.29). 1 bod
  • Bridovi kocke i prostorna dijagonala su obojani bojom (r,g,b) = (0.4,1,1). 1 bod
  • Tri susjedne strane kocke su izvana obojane bojom (r,g,b) = (0.6,0.6,1). 1 bod
  • Tri susjedne strane kocke su iznutra obojane bojom (r,g,b) = (1,0.3,1). 1 bod

  • U 3D sceni je postavljen jedan izvor svjetlosti bijele boje. 1 bod
  • Na sferama se vidi zrcalna refleksija (bijele točkice u animaciji). 1 bod
  • Ispravno osvjetljene tri susjedne strane kocke s vanjske strane. Uočite u animaciji da strane kocke izvana reagiraju na svjetlo, tj. u nekim trenucima su tamnije, u nekim trenucima su svjetlije. 1 bod
  • Ispravno osvjetljene tri susjedne strane kocke s unutarnje strane. Uočite u animaciji da strane kocke iznutra reagiraju na svjetlo, tj. u nekim trenucima su tamnije, u nekim trenucima su svjetlije. 1 bod

  • Postavite kameru tako da 3D objekt (kocka) zauzima čitavi canvas element kako je prikazano u animaciji. 1 bod
  • Kocka rotira oko pravca koji prolazi kroz središte gornje i donje baze kako je prikazano u animaciji. 1 bod